Retourbeleid

Retourtermijn

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. Wij bieden dan de mogelijkheid het artikel te retourneren. Retourneren is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst van het pakket. De verzenddatum staat vermeld op de factuur.

Retourneren in de winkel

Wanneer je je aankoop wenst te retourneren in de winkel is dit uiteraard kosteloos. Je krijgt het aankoopbedrag via een overschrijving terug. Bij retournering in de winkel is het ook mogelijk het artikel meteen om te ruilen voor een ander artikel. Mocht er een prijsverschil zijn dan kan dit gelijk verrekend worden.

Retourneren per post

Bij SchoenenZaken denken we proactief met je mee over het bestellen van de juiste maat en ook op afstand kunnen we je hier een meesterlijk goed advies in geven. Met het minimaliseren van retouren zorgen we samen voor minder CO2 uitstoot en minder verspilling van verpakkingsmateriaal. Beter voor het milieu dus, waarbij we samen impact maken! Daarom betaal je ook zélf de retourkosten als je de bestelling (gedeeltelijk of volledig) wenst te retourneren per post. Het staat je dus vrij zelf een vervoerder te kiezen. Voeg áltijd de originele pakbon toe aan de retourzending voor een juiste verwerking van de retour. Kies tevens voor verzending met track & trace voor zowel de eigen administratie als voor het magazijn van SchoenenZaken. Stuur de track & trace met je ordernummer naar info@schoenen-zaken.nl. Maak gebruik van het volgende retouradres voor het pakket:

SchoenenZaken
Afdeling Retouren
Zwanestraat 20
9712 CM GRONINGEN.


Binnen 10 werkdagen ontvang je het bedrag middels dezelfde betaalwijze retour.

Omruilen

Een artikel kan (ongedragen) binnen 14 dagen voor een andere maat worden omgeruild. Wil je langskomen in de winkel en dan wil je uiteraard zeker zijn dat de juiste maat voorradig is in de winkel waar je langs wenst te gaan. Neem daarom telefonisch contact met ons op via 050-3646087 om de actuele voorraad op te vragen. Liever per post omruilen voor een andere maat? Neem ook dan eerst telefonisch contact met ons op via 050-3646087. Dan reserveren we het gewenste nieuwe paar voor je, waarbij de verzending naar het huisadres uiteraard kosteloos is, en je zo niet dubbel een betaling hoeft te verrichten. Het retourneren van de originele bestelling is op eigen kosten. Voeg áltijd de originele pakbon toe aan de retourzending voor een juiste verwerking van de retour. Kies tevens voor verzending met track & trace voor zowel de eigen administratie als voor het magazijn van SchoenenZaken. Stuur de track & trace met je ordernummer + vermelding van omruilen naar info@schoenen-zaken.nl. Maak gebruik van het volgende retouradres voor het pakket:

SchoenenZaken
Afdeling Omruilen
Zwanestraat 20
9712 CM GRONINGEN.

Status artikelen bij ruilen/retourneren

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje zijn. Het passen van de schoenen wordt niet gezien als gebruik.

Verkeerd of beschadigd geleverd artikel

Wanneer je een verkeerde bestelling, onjuist artikel of beschadigd artikel ontvangt, neem dan direct contact op 050-3646087. Wij zullen er voor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.


Copyright © 2025|SchoenenZaken
ZOEKEN