Veelgestelde vragen

Hoe retourneer ik een artikel en wat zijn de voorwaarden?

U kunt uw artikel (ongedragen) binnen 14 dagen retourneren naar onze winkel in Groningen. Stuur het artikel in de originele verpakking + originele bon naar; SchoenenZaken – Zwanestraat 20 – 9712 CM – Groningen. Voorzie deze retourpakket van uw adresgegevens en betaalwijze (evt. uw rekeningnummer). De kosten zijn voor SchoenenZaken (we maken dit over). U kunt ook een bericht sturen of telefonisch contact met ons opnemen indien u dit wenst te retourneren, dan zenden wij u de retourbon.

Uiteraard kunt u het artikel ook in onze winkel afgeven, dit is uiteraard ook kosteloos. Wanneer het artikel in goede doen is ontvangen krijgt u van SchoenenZaken een melding via de mail. Het bedrag zal binnen 14 dagen op uw rekening terug worden gestort. Wanneer u een andere maat wenst zullen wij deze z.s.m. opsturen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

U krijgt bij uw bestelling van SchoenenZaken een Track & Trace code zodat u uw bestelling kunt monitoren. Deze code zal u ook via de mail ontvangen.

Welke maat moet ik bestellen?

Voor meer informatie schoenmaten per schoenmerk, klik hier. Daarnaast zal altijd bij een geplaatste web order een collega handmatig checken of de goede maat is aangekocht en wellicht een beter passend advies bieden.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Zeker! In Groningen en Zwolle kan je ons vinden, daarnaast hebben wij een Shop in Shop in Haren, bij de winkel Flashman. Klik hier voor onze adresgegevens.

Staat uw vraag er nog niet tussen, klik dan hier.

Beloftes van de Meesters

  • Altijd GRATIS verzending & retourneren
  • Voor 15:00 uur besteld, morgen GRATIS bezorgd!
  • Veilig betalen

Merken over de Meesters

" Voor competent advies en een fantastische exclusieve Harris collectie ga je naar SchoenenZaken. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt is wat SchoenenZaken bijzonder maakt." Harris

Copyright © 2024|SchoenenZaken
ZOEKEN