Veelgestelde vragen

Hoe retourneer ik een artikel en wat zijn de voorwaarden?

Bij SchoenenZaken denken we proactief met je mee over het bestellen van de juiste maat en ook op afstand kunnen we je hier een meesterlijk goed advies in geven. Met het minimaliseren van retouren zorgen we samen voor minder CO2 uitstoot en minder verspilling van verpakkingsmateriaal. Beter voor het milieu dus, waarbij we samen impact maken! Daarom betaal je ook zélf de retourkosten als je de bestelling wenst te retourneren per post. Het staat je dus vrij zelf een vervoerder te kiezen. Voeg áltijd de originele pakbon toe aan de retourzending voor een juiste verwerking van de retour. Kies tevens voor verzending met track & trace voor zowel de eigen administratie als voor het magazijn van SchoenenZaken. Stuur de track & trace met je ordernummer naar info@schoenen-zaken.nl. Maak gebruik van het volgende retouradres voor het pakket:

SchoenenZaken
Afdeling Retouren
Zwanestraat 20
9712 CM GRONINGEN.

Binnen 10 werkdagen ontvang je het bedrag middels dezelfde betaalwijze retour.

Uiteraard kan je het artikel ook in onze winkel afgeven, dit is uiteraard kosteloos. Wanneer het artikel in goede doen is ontvangen krijg je van SchoenenZaken een melding via de mail. Wanneer je een andere maat wenst zullen wij deze z.s.m. opsturen.

Verzending op eigen initiatief zonder aankondiging, ongeacht de gekozen vervoerder, is op eigen risico.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestelling die op werkdagen voor 15:00 uur worden geplaatst, zullen door PostNL de eerstvolgende werkdag* worden bezorgd bij het opgegeven bezorgadres. Is er voorkeur voor een pakketpunt, laat dit dan telefonisch of per mail weten. Is het een cadeau of voor een ander persoon bestemd dan de naam op de bestelling en daar bijzondere verzoeken zijn, of heb je een andere vraag over de bestelling of bezorging, neem dan contact met ons op.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je krijgt bij je bestelling van SchoenenZaken een Track & Trace code zodat je de bestelling kunt volgen. Deze code ontvang je ook per mail.

Welke maat moet ik bestellen?

Voor meer informatie schoenmaten per schoenmerk, klik hier. Daarnaast zal altijd bij een geplaatste web order een collega handmatig checken of de goede maat is aangekocht en wellicht een beter passend advies bieden.

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Zeker! In Groningen en Zwolle kan je ons vinden, daarnaast hebben wij een Shop in Shop in Haren, bij de winkel Flashman. Hier tref je vooral de luxe basic collectie van SchoenenZaken. Klik hier voor onze adresgegevens.

Staat je vraag er nog niet tussen, klik dan hier.

*Bestellingen geplaatst voor 15:00 uur zullen de eerstvolgende werkdag worden bezorgd op het opgegeven bezorgadres onder voorbehoud van externe factoren bij de bezorgdienst zoals bijvoorbeeld stakingen, een afwijkende bezorgtijd door vakantieperiode, extreme drukte of een andere reden die buiten de macht ligt van SchoenenZaken. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend.


Copyright © 2025|SchoenenZaken
ZOEKEN